ua / ru / en

Карантин і Fashion індустрія: нова стратегія Kharkiv Fashion Cluster

Карантин і Fashion індустрія: нова стратегія Kharkiv Fashion Cluster
12.03.2021

12 березня в школі ESSON відбулися загальні збори учасників Kharkiv Fashion Cluster, в ході яких керівником кластеру Олегом Єгоровим була презентована нова стратегія спільноти.

 В умовах пандемії представники Fashion-індустрії змушені змінювати підходи до виробництва і реалізації своєї продукції, про які в ході обговорення поточної проблематики доповідали учасники Kharkiv Fashion Cluster.

 Були представлені презентаційний відеоролик Кластеру, фотосесія його учасників і сайт проекту, що були створені за підтримки Українського культурного фонду.
 Член правління кластеру Наталія Меркулова, головний редактор профільного медіа- ресурсу «SEWING BUSINESS AND FASHION" презентувала онлайн В2В платформу INVIROM. Платформа є сучасним цифровим інструментом, який дозволяє розширити ринки збуту, збільшити продажі, знайти нових байєрів в Європі підприємствам України.

 Обговорювалася взаємодія учасників всередині кластеру, співпраця з навчальними закладами: зокрема, зав. кафедрою технологій та дизайну Української інженерно-педагогічної академії, член правління кластера, д-р фіз.-мат. наук Олег Литвин презентував освітні програми кафедри. Члени кластера надали пропозиції щодо їх удосконалення.

 Наприкінці 2020 року Kharkiv Fashion Cluster був обраний як один з пілотних і був включений в програму підтримки українських кластерів від Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. На першому етапі співробітництва отримана підтримка в підготовці комунікаційної стратегії та медіа супроводі роботи кластера. Програма підтримки кластерного розвитку була представлена ​​на зустрічі проектним координатором проекту GIZ "Використання і імплементація Угоди про асоціацію між ЄС і Україною в сфері торгівлі" Сергієм Пономарьовим.

 Основна мета кластера на 2021: розвиток екосистеми модної галузі в Харківському регіоні і вихід на нові ринки з висококонкурентною продукцією з високою часткою доданої вартості, основні завдання всередині кластеру: взаємодія, взаємодопомога, спільний розвиток, цифровізація, залучення нових учасників спільноти.
Log In Register
Cart 0 items
Total price ₴0